יום ראשון, 17 באוקטובר 2010

איך למצוא סוכות בזול - אבל איכותיות

אז ככה, את מסעותיי לחיפוש סוכה זולה בחג סוכות 2010 אני אסכם בקצרה:

תחילה - עשיתי טלפונים בין ספקים. התקשרתי לכל אחד, שאלתי מה המחיר, רשמתי על דף וניתקתי את השיחה.
באחת השיחות הגעתי לבחור (נשמע לא מבוגר, סביבות 30+), ולפני שניתקתי הוא שאל אותי: "מה זהו? רק מחיר?"
אמרתי לו: "תשמע, אני סטודנט... בגדול זה מה שמעניין אותי.."
התשובה שלו הייתה לעניין: "אם ב 150 ש"ח אני אביא לך 12 קרשים, 12 מסמרים ופטיש, תקנה?"
האמת? זה גם רעיון.. :)
אבל אז הוא אמר לי דבר נכון - "קח בחשבון שסביר להניח ששנה אח"כ זה כבר לא יחזיק.. לא היית מוסיף עוד 200 ש"ח למחיר הכי זול שתמצא אם אני אתן לך אחריות ל-15 שנה?
אם משהו נהרס / מתקלקל - תקבל חדש"
פה כבר התחלתי לחשוב טיפה.. 200 ש"ח זה לא מה שיהרוג אותי, וגם - אני לא אקנה עוד סוכות ב-15 שנה הקרובות..
בכל מקרה, הוא הסביר לי על החומרים השונים מהם עושים את הסוכה ומה עוד צריך לשאול כשמבררים אם הסוכה איכותית או אם היא תתפרק לי אחרי חג או שניים.
אני אכתוב את כל ההסברים שלו ביום אחר..
בינתיים, חבר ביקש שאני אכתוב על האתר שלו, אז הנה: שקיות בד וכל מיני מוצרים אקולוגיים.. אתם מוזמנים לקרוא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה