יום ראשון, 17 באוקטובר 2010

המסע לקנות סוכה זולה ממשיך.. גם אחרי החג..

תזכורת: התחלתי את הבלוג כי בתור סטודנט עני, רציתי סוכה לחג. הכי חשובה היה לי לקנות סוכה בזול.
ככה התחלתי את המסע הזה.. אבל מה? נזכרתי שבועיים לפני סוכות. אז בכל מקרה - החג נגמר אבל למדתי לא מעט.
בגלל הבלוג פנו אליי לא מעט ספקים ורצו להציע לי הצעות מעניינות בשביל להיות הכי זולים. אבל דיי "התעשתתי" כשדיברתי עם איזה בחור בשם יוסי שהסביר לי שהמחיר זה לא הכול. וזה אגב נכון להכול בחיים..
אם משהו באמת באמת חשוב לך - אז המחיר זה לא הכול.
יוסי צייד אותי בעוד שאלות חשובות שצריך לשאול את הספקים שאני מתקשר אליהם:
לכמה זמן האחריות? ממה עשוי החומר? ברזל מגולוון מפלדת אל חלד? האם המחיר כולל בד? (חשוב מאוד! בד עולה עוד איזה 200-300 שח! מסתבר..) ומה עם סכך?
אז הגעתי למסקנה שבאמת צריך לעשות רשימה מסודרת, ואני באמת אעשה כזו: שלדה לסוכה, כיסוי (בד), וסכך.
ספקים, מחירים, אחריות, ומאיזה טיב החומרים.
ובסוף אולי המלצת הבית..
:)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה